September 14, 2011

Wordless WEDNESDAY #11

Nak Cuba Ini

4 comments:

  1. hey u..i da sebulan lebeh mnum bnde ni..hehe
    turun la 3-4kg tp mse tu bln puase, so xtau effective ke x..

    ReplyDelete
  2. la. mcm mana u minum. busuk giler. i buat toner. ya allah busuk. tapi sebab nak cantik gagahkan jugak. now u dah tak minum ka?

    ReplyDelete
  3. now still mnum..bgus tau sbb bg lawas..

    em kurg berat bdn tu lum terbukti lg stkat ni..hehe sbb mkn>diet...uhukss!!

    ReplyDelete
  4. O i sebab mmg xsuka jus epal. 1st minum muntah separuh. sampai sekarang xberani nak minum lagi.


    ehem diet ker? dah berapa turun?

    p.s. buat toner bagus untuk kulit

    ReplyDelete

Kebaikan Brewer Yeast Untuk Kucing

Kite ada dua ekor kucing kat rumah. Oyen dan Baby.  Tengah berfikir nak bagi budak berdua tu brewer yeast sebab ada terbaca baik untuk kuli...